Sidor

fredag 1 april 2011

1 april, 2011!

Sedär vad tiden går fort, det är redan första april! höhö
Och snart fyller jag år, eller snart och snart det är ju visseligen 21 maj, men går tiden såhär fort så blir det snaaaart! (y)
Idag är det fredag och jag gick till skolan, var där ca en timme men sen gick jag hem för jag är super trött, har svin ont i halsen och in my head, så nu roar jag mig med att tagga alla amandas bilder på fejjan och sen även lägga upp mina egna bilder, så får jag det gjort! :)
Idag kvart över tolv kommer det en gubbe till skolan vid namn Benny och berättar om Auschwitz, jag har redan hört det en gång men det kan ju vara något nytt och sen så kommer ju inte jag heller ihåg så mycket från förra gången han var här, så jag funderar på att gå bort på det och sen kila hem igen efter det! Runt klockan tre kommer Robert hit, och ikväll blir det gården en sväng, trevligt! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar