Sidor

tisdag 15 mars 2011

sjuk

jag och Josefin satt i skolan och pratade om hur gärna vi ville bi magsjuka och att då sliper vi nämligen skolan.. och det kan jag säga att jag ångrar, när det väl slår in är det inte så jävla kul!
Skulle sovit hos Josefin igår, vaknade runt ett och kände mig fruktansvärt illamående så jag gick till toan och spydde. Ringde mamma så hon fick komma och hämta mig och sen så har det varit en jobbig natt med mycket spring. haha jag känner mig riktigt äcklig nu när jag sitter och berättar det här? gaaah
Men nu mår jag hyfsat bra iaf och det känns bra, men börjar bli hungrig men vet inte riktigt om jag vågar äta ännu.. Min lilla syster blev magsjuk i lördags och även min pappa har varit det nu måndag tisdag, och sen slår tvillingarna också till! haha
Får vila upp mig idag och se om jag är pigg till nationella provet i morgon i fysik.. (y)
Kan även passa på att säga att jag tycker jag själv är mycket duktig, igår tränade jag två pass, vilket jag även gjorde en dag i förra veckan också, kunde man faktiskt inte tro om mig att jag skull bli en sån där liten träningsmänniska inte!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar