Sidor

lördag 26 mars 2011

I morgon bär det av

Yes, i morgon åker vi i klass 9b på klassresa till Lindvallen!
Jonas och jag skrev en liten lista på saker som jag skulle ha med mig och jag har lagt fram en del, men tycker det är tråkigt att packa så jag drar mig helst undan från det där.. hähä
Igår var jag med Josefin en stund och sen åkte jag ner till Mikael, vi åkte bort till Stillingsön och sen en sväng till varekil, eller en sväng vi var där hur länge som helst, sen åkte vi även till Henån med Robert och Patrick och jag ville bara hem för jag var jätte trött och hungrig. hähä
Hemma väntade pojken på mig, vi kollade på tv & gosade en stund sen gick vi och lade oss. gud så jag saknat dig älskling!
Vaknade mycket tidigt, käkade frukost och gick ut i det fina vädret på en promenad. Nu spelar han match och jag ska la egentligen gå bort och kolla på den en sväng, men jag är inte sådär mycket för fotboll, men vi får se hur jag gör. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar