Sidor

söndag 20 mars 2011

fredag lördag söndag

känner inte för att skriva när bloggen är så ful och jag har inga trevliga bilder jag kan lägga upp heller..
Sen har jag ju även annat att tänka på!
Men jag kan berätta om min helg. I Fredags så låg jag bara hemma, en jätte slapp dag, men det är gott det med. På kvällen kom jonas och sov här.
Sen i lördags så tog jag och Josefin bussen in till Göteborg och kollade runt i affärer, jag hittade en tröja, en kofta och en bh! Gick och käkade varsin lasagne på Ängla cafet, mysigt! Kom hem runt sex någon gång, och då åkte jag med Mikael och Mikael en sväng, och sen ner till Mikael för att spela yatzy, vilket jävla skit spel.. haha
Och sen så gick jag upp och kollade läget i klubbstugan, det var inte meningen att jag skulle gå med in eller inte heller att jag skulle stanna där hela kvällen, hade inte gjort i ordning mig eller någonting.. Men istället blev jag kvar där till tre någon gång, men det var allt roligt det.
Denna dagen har jag slappat, varit och kollat på mammas match, duschat och sånt där trevligt! Nu börjar solsidan, så tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar