Sidor

torsdag 10 mars 2011

10e MARS 2011

I morgon är det äntligen fredag, skönt!
Idag har jag varit i skolan, gick hyfsat fort faktiskt. Efter skolan gick jag hem och lämnade datorn. (hade med den idag för att Firouz skulle kolla på den och förhoppningsvis hjälpa mig så att internet funkar och det såg faktiskt lovande ut, får hoppas det funkar här hemma också) Sen körde mamma ner mig till Josefin. TÄnkte absolut inte gå ner i det jävla skitvädret.. Josefin hade gjort mat och så, sött! vi började äta och Josefin kom på att hon ville ha en advokado så hon gick och fixade det men när hon skulle ta ut kärnan skar hon sig i fingret och vi åkte bort till Carema så att dom fick plåstra om henne, haha så nu har hon fetaste fingret inlindat och allt, höhöh!
Sen begav vi oss in till Uddevalla för att kolla in lägenheten dom ska flytta till och den var riktigt fin, så det kommer nog att bli bra. :)
Tog även donken påvägen hem, blev en glass för min del, mums!
NU sitter jag här och får lite smått ångest för att jag har engelska prov i morgon men jag har ju inte lagt ner så mycket tid på det lixom...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar