Sidor

torsdag 24 februari 2011

morsning


Idag vaknade jag klockan åtta och satte på o.c och kollade två avsnitt, haha har blivit nya rutinen detta lovet, men det är bra. för annars hinner jag inte kolla och jag tycker verkligen att det är sjukt bra!
Idag är det Torsdag och det var hemskt vad lovet har rusat förbi.. &' jag har inte direkt gjort något speciellt, men tycker ändå att det har varit härligt fast att jag inte gjort något. Idag har jag iaf suttit med mitt hemkunskaps arbete, i säkert två timmar och jag är typ klar med det, jag ska bara kolla upp två frågor och sen så ska jag fixa budgeten och sen då skriva rent det, men det hoppas jag på att fixa innan denna veckan är slut iaf, får kolla med josefin om jag kan komma ner till henne och göra det någon dag här snart. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar