Sidor

fredag 25 februari 2011

i adore you

Min bror har tagit min kamera så kan inte ladda upp några nya trevliga bilder, inte för jag brukar göra det så ofta annars heller men.
Idag är det fredag och jag har duschat och varit inne i Stenungsund en sväng med mamma, jag tog kort som jag ska ha till mitt id-kort och sen så handlade vi mat. Nu sitter jag här och tänkte kolla in gymnasiesidan vi fått, där man ska göra sitt val. Det börjar ju som sagt närma sig nu.. men tyvärr så fattar jag absolut inte någonting om hur man gör?
Idag blir en lugn dag (som alla andra dagar typ?*), äta tacos och bara chilla! Ska även se om jag kanske kan få klart mitt arbete så att det bara är till att skriva rent det, för det hade varit helt kanon.
men nu ska jag kilaaa, pöss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar