Sidor

måndag 14 februari 2011

alla ♥ dag!

Hejsan gott folk, idag är det alla hjärtans dag. Men som säkert många andra firar jag inte denna dagen med något speciellt, fast dock pussade jag min lilla pojk några extra gånger!
Sen fick han massa JAPP av mig, & så hade jag gjort ett hjärta där det stod ''jag älskar dig j.w''
gulligt av mig får jag då säga. (;
Nu sitter jag på tyska lektion med Anes och han tjötar något fruktansvärt, blir snart gaalen. haha
Har en lektion kvar, geografi och då ska jag börja med vårat stora arbete som är att skriva om ett land.. Jag har kommit fram till att det ska bli Thailand eftersom där har jag varit, har massa bilder därifrån och jag gillar landet. Det stod först mellan det eller Kroatien men nah.. &' nu slutar vi och jag tror inte jag har tid att blogga mer för denna dag, så vi höres i morgon förhoppningsvis. pössshäj!

Jag älskar dig jonas westberg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar