Sidor

söndag 27 februari 2011

27e februari 2011

Och då var det snart en ny månad det har gått mycket fort, och vad som även har gått mycket fort, ja det är mitt lov.. synd är det, tillbaks till skolan i morgon och kämpa massvis nu till nästa lov.
I morgon har jag mitt tyska arbete som ska vara inlämnat men tyvärr så har jag ju inte börjat med det? gud så jobbigt, känner inte för det heller.. det är ju dötrist med tyska verkligen och inte heller kan jag någonting, synd för mig!
I morgon klockan tolv så stängs gymnasievals grejerna?, och då kan man inte rösta mer, så jag får ta och fråga mamma hur sjutton man gör på den där sidan, för helt ärligt så fattar jag verkligen ingenting?? att dom ska göra det så komplicerat tycker jag är lite onödigt faktiskt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar