Sidor

onsdag 23 februari 2011

23e februari 2011

Vad det är härligt med lov, bara ligga och slappa till 100!
Men trots att det är lov så har man ju lite smått skolarbete också, jag måste göra klart ett tyska arbete, men jag har ingen lust idag.. öhm, gör det en annan dag (typ)? Sen har jag även mitt hk-arbete, det är jag nästan klar med ska bara skriva rent det, men det gör jag senare idag, det är ett måste iaf! Utöver det så skulle det kanske vara bra ett börja med mitt geografi arbete, men jag vet inte riktigt vart jag ska börja någonstans, och har inte snackat om det så värst mycket i skolan heller, så det kanske kan vänta? höhö ;)
Bloggade ju inte igår och det var för att jag åkte med Niclas in till Uddevalla igår som jag skrev, han skulle till Mariestad och spela innebandy. Efter att vi hade lämnat honom åkte jag och mamma en sväng till torp, och därifrån fick jag med mig ett par skor, wiho! tyvärr ingen bikini för den fanns inte i min storlek, fast den finns på nätet men jag vill inte beställa den där för jag är inte riktigt säker på vad jag har för storlek på överdel! Tränade sen klockan sex och sen bar det av till min älskling, dom hade då släktkalas för honom, och jag tycker verkligen inte om släktkalas så jag kom lite senare, hihi. Går inte ens på mina egna släktkalas, tycker det är mycket tråkigt faktiskt. :p Hur som helst sov jag hos honom och igår gjorde vi inte så mycket, var på banken, affären, kollade på solsidan, var med Robert och Patrick och spelade kort. Jonte åkte med mig hem sen på kvällen för att han skulle jobba idag, jag var smått godissugen så vi svängde in på affären och köpte kexchoklad och japp, mums! I morse åkte Jonas strax innan åtta och jag låg kvar en stund, sen tog jag mig en japp och kollade på o.c! Idag har jag inget planerat mer än mitt hk-arbete, kanske en promenix med mamma och träning ikväll. Kanske skulle träffat Josefin idag också, och kollat in en second-hand affär men vi får se hur det blir med den saken. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar