Sidor

tisdag 15 februari 2011

15e februari 2011


&, denna dagen har jag bestämt mig för att jag ska vara 100% i skolan denna veckan, vilket bara blir en dag men 100% är jag ändå! I morgon åker alla nior in till Göteborg, ska göra någon tävling, besöka en synagoga och sen lite senare så ska vi gå på en musikal. är hemma runt tolv på kvällen och därför är vi lediga på torsdag!
Idag har varit en dag som många andra, går upp ur sängen , går till skolan, är där och degar och sen så går man hem, typ?
Fast jag har varit aningen virrigare denna dag, jag har tappat bort mina nycklar två gånger och det är faktiskt inte alls vanligt. Första gången sprang jag runt som en galning men sen så kom jag på att jag hade ju lagt dom som pant för kortleken, haha sånt ska man komma ihåg. (y)
Idag skulle jag egentligen ha åkt till torp men Marcus hittade inte sitt kvitto för mobilen så det gick inte, för vi tyckte att det var rätt onödigt att åka in utan att göra den saken som vi egentligen skulle åka dit för, så vi hoppade det ist har jag varit hemma, pysslat lite och slagit in Jonas present. :)
Snart ska jag gå ut och gå med Josefin och sen kommer hon och sover hos mig, mysigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar