Sidor

lördag 15 januari 2011

snack


om jag kan se rätt på statistiken så ser det ut som att det faktiskt är rätt många som läser min blogg, haha
Väldigt roligt tycker jag! fast det är nog inte så egentligen men det kunde ju varit. ;) Känner att jag får ta och bli lite bättre på att blogga nu också!
iår åkte jag och sov hos min bästavän Robert! väldigt trevligt, kollade på film och snackade, var otroligt längesen vi var med varandra.. I morse vid tolv tog jag bussen in till Stenungsund kollade i några affärer och sen fick jag även sällskap med mamma. :) jag fick köpt 3 trosor, en bh, fårfärg & lakan och sånt stuffs!
Sen så åkte vi och kollade på när Niclas spelade match, tyvärr så förlorade dom.. Och jag måste säga det att jag tror aldrig jag har varit så irriterad under någon match tidigare som jag var under den här, helt sjuk!
Det var några föräldrar i det andra laget som satt ovanför oss som bara gnällde och gnällde, och det värsta var att dom gnällde över saker som inte ens var någon grej? Tror aldrig att dom har sett en innebandy match med fart i hela sina liv. VILKA JÄVLA IDIOT-NÖTTER!
jag mena, hallå ni ledde med typ sex mål vad fan är det att gnälla över små saker då?
hahhaa, jag var gött irriterad och jag känner att jag retar upp mig lite på det nu när jag sitter och skriver om det också. Nä nu får jag at och släppa det och i stället kasta mig i soffan för att ta och kolla på handbolls VM, Sverige-Slovenien. KOM IGEN NU SVERIGE!!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar