Sidor

onsdag 26 januari 2011

& så var det onsdag


och jag är lika dålig på att blogga än idag.. och jag kommer att bli sämre, tyvärr. men det är så mycket med skolan och det kommer ännu mer, och jag prioriterar hellre andra saker som vänner, pojkvän och träning ist för att sitta och blogga.
Dagen har varit slapp och gooo, hade ingen syslöjd idag så jag och Josefin kilade hem till mig, käkade godis och kollade på mean girls. gick tbx till skolan och hade biologi. sen slutade vi. Gick ner till umo och fxade nya p-piller, så nu har jag fram till september och behöver inte tänka mer på det, SKÖNT!
pluggade lite smått och sen var det dax för träning, PACE POWER! & det mina vänner kan jag tala om att det är rätt jobbigt faktiskt! men mycket skönt nu efter man är klar. Nu sitter jag här vid datorn, ska snart slänga mig i soffan och kolla om det börjar något bra. :)

2 kommentarer:

  1. Hejsan! mitt namn var kristin, en bloggerska ifrån örebro som bloggar om min sjukdom ibs syndrome, hur jag tar mig igenom vardagen här i livet, berättar om musik/modetips, om hur det är att vara tillsammans med kända hiphoparn elov från elov o beny o mktmkt mera!

    Verkar min blogg intressant?

    Kika då in hos mig!

    Gillar du ej reklam får jag ursäkta!

    SvaraRadera