Sidor

fredag 21 januari 2011

ny hår färg

fast det kommer en bild på det i nästa vecka för hela håret är inte klart, det är fortfarande lite gult/oranget på toppen men på måndag så ska jag tbx igen och färga det i samma färg som på längderna. :)
det är rätt mörkt, men jag gillar det och det är inte så slitet som när jag har det helblont.
Idag försov jag mig, (y) men det lev inte så länge för Josefin kom till mig halv åtta och frågade om jag fortfarande sov. hahah
Hade matte, sen idrott och på idrotten så lyckades jag med en grej så jag ramlade och slog svanskotan i en bänk och det gjorde frukansvärt ont.. men jag får som sagt trösta mig med att det var mitt lag som vann!
sen bar det av till engelskan, där hade vi bara ett glosförhör och sen gick vi gå. till lunch var det soppa och den var faktiskt god, brukar aldrig tycka om soppa annars, en timmes geografi pass väntade efter lunchen och det var friktansvärt tråkigt.. Men äl när det var slut så gick jag hem till Josefin, vi käkade lite och sen tog färgan över till Stenungsund, kollade lite i affärer. köpte ett par tights & en ring, sen gick jag och färgade mitt hår då. :)
Åkte med mamma hem och sen gick jag till gården, treeevligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar