Sidor

måndag 3 januari 2011

min söndag & måndag

Söndagen tillbringade jag först en sväng i Stenungsund och sen visare till Jonas. Vi åkte skridskor, var nere vid affären och sen åkte vi skridskor igen. Och tro det eller ej men jag var med och spelade hockey, haha
ah jag kan tänka mig att det var en otroligt rolig syn för helvete vad jag var dålig. haha! men roligt ar det allt.
Sen gick vi hem, tog en dusch och slappade framför tv:n. I morse vaknade vi ganska tidigt, käkade frukost, gick en promenad och plockade ner alla tomtar. Sen runt ett kom mamma och hämtade mig för jag hade lovat att färga Josefins hår, chillade lite först framför tv:n medans jag drog ut håret. (vi skulle göra slingor.) Sen så i med färgen och kolla på Toy Story 3, det var en riktigt bra film! :dd
Håret blev bra skulle jag tro, fick med mig en påse med kläder och låna one tree hill 7.
18:00, PACE! och det var fruktansvärt jobbigt.. men nu efteråt när jag sitter här helt seg och slut så känner jag mig förbannat jävla duktig!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar