Sidor

onsdag 12 januari 2011

längesen sist

ja nu var det allt ett tag sen.. Men jag ätnkte berätta vad jag har sysslat med dessa dagar!
Måndag: första skoldagen, och den började med en försovning, haha (y) förövrigt så sög skolan, fått ett nyt schema och det var inte alls bra.. efter skolan drog jag med josefin hem, softade sönder och sen så tränade vi. &' mitt hjärta sov hos mig.
Tisdag: skolan.. efter den så tog jag bussen till Jonas, käkade, var nere vid affären och sen skulle Jonas döma en internmatch så jag Robert, Fritte och Emil satt och kollade på den. KALLT! när den äntligen var slut gick vi hem, hoppade in i duschen och käkade kvällsmat. kollade på ett avsnitt av ''kniven mot strupen'' och somnade så gott.
Idag, Onsdag: vaknade, åt frukost och tog bussen till skolan, hade svenska, kemi och historia. Sen gick jag hem, hade en sån fruktansvärd mensvärk. så hela dagen har jag bara kollat på one tree hill, super skönt! sen var jag även på ett pace pass för en stund sen, väldigt skönt det också!
Nu ska jag snart hoppa i sängen, i morgon börjar jag klockan nio, det ända bra med mitt nya schema. (y)
pössss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar