Sidor

tisdag 16 november 2010

Tisdag


tycker inte om tisdagar, det är så långt kvar till helgen, det är segt i skolan och barngympa.. Jag funderar faktiskt på att sluta där, och låta detta var4a mitt sista år och fokusera mer på skolan och sånt där. men vi får se.
Jag åkte till älsklingen igår efter träningen, dom höll på att måla och det blir kanon snyggt!! I morse så gick han ifrån mig klockan fem för han skulle jobba, och jag låg kvar till sju ungefär, klädde på mig och käkade frukost sen gick jag och oscar upp till skolan, och jag tog bussen till Svanesund för skolaaaa. -.-
Idag hade vi en otroligt jobbig idrottslektion, fyfan säger jag bara! men sen för övrigt har dagen bara varit soft. Nu ska jag snart gå och göra mig en smoothie och sen greja med önskelistan, detta året blir det en med bilder. kanske visar upp den. :) fast det är josefin som gör den för at hon är en så underbar vän. <3
senare ikväll åker jag till Lysekil för öppet hus, kanske är det den skolan jag vill gå på eller så blir det inte de, återstår att se! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar