Sidor

torsdag 25 november 2010

informätion fördagen

idag har jag varit i skolan, var på första lektionen en halv timma och sen skulle jag och Josefine ner på gåden för att sitta där idag- i morgon och på måndag! GÖTT!
sen iaf gjorde vi mackor och chillade, kvart över tio gick jag upp till Dag och fick ett gammalt nationellt prov som dom andra hade gjort i fredags då jag inte var där, så då tog jag med mig det ner på gården och gjorde det där, det fick ganska bra tycker jag faktiskt. Innan klockan ar ett så städade vi lite och sen vid ett gick vi upp för att ha teknik, DET ÄR VERKLIGEN JÄTTE TRÅKIGT! jag får bara panik varje gång när man ska sätta dit en sak, ta bort en annan, ta bot den igen och sätta dit en ny sak... haha
Vit två fick vi gå hem och då gjorde jag inte så mycket, skulle egentligen pluggat men det blev inte av, får se om jag har lust med det sen.
Om en halvtimma ska jag åka till stala för att sjunga med lucia brudarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar