Sidor

torsdag 18 november 2010

buddy

skolan har varit helt okej, nu är jag hemma och ska börja plugga måste läsa massa geografi och göra musikarbetet sedan svenskan.
Geografin- är svin svår, jag fattar inte och jag orkar verkligen inte läsa fan tio sidor sen kunna dom långa svaren till några frågor också.
Musik- ska skriva och jämföra två låtar, och jag har svårt för att välja två låtar.. och jag är ingen människa med takt känsla heller och så ska jag gå till dom, jag kan ju fa inte säga om det är en jätte snabb låt, lite långsammare eller vilka alla jävla instrument som finns i låten?
Svenskan- den är jag faktiskt klar med. puh, gott! men mamma ska bara kolla på den och se så allt är i sin ordning, sen så ska den in i morgon.
klockan sex sen ska jag på lucia också, efter det hem och fortsätta plugga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar