Sidor

tisdag 23 november 2010

bloggäääääääään


Igår måndag så åkte jag med mamma till hennes jobb satt där och pluggade lite o så, sen åkte vi till Näl för att kolla mitt öra för det har varit krångel med det, dem fick skrapa och suga bort någonting *gjorde förjävla ont!* och sen la hon i en salva men inom några dagar ska det bli bättre, sedan tog en fika och sen back tooo work. Satt där inne på mamma kontor en stund och kände hur jag blev mycket trött sen somnade jag bara. Mamma skulle på möte och så gick jag ut och kollade lite i affärer, hittade bara doftljus. Tycker verkligen att det är svin tråkigt att gå i affärer själv, känner mig så mobbad! hah
Sen åkte vi hem, hämtade upp Jonas och så tillbringade jag kvällen med honom.
Idag- upp till skolan, historia & idrott sen åkte jag in till uddevalla för det var öppet hus, så vi kollade lite där (jag och josefine) sen tog vi donken & kollade i affärer. Hittade julklapp till pappa, Josefin och mamma! Känns så jävla gött att jag börjar beta av folket annars brukar det vara att jag är ute i sista stund men nu är jag ute i tid,UNDERBART! Sen åkte vi med mamma hem, hämta jonas och så var jag borta på barngympan, jag tycker verkligen den är tråkig nu så jag har bestämt mig för att jag inte ska fortsätta nästa termin, måste ha mer tid för skolan då också.

Jonas tränar och jag tänkte passa på att fixa till min önskelista, blogga och sen om jag hinner plugga! hähä

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar