Sidor

lördag 2 oktober 2010

fredag - lördag

jag och josefine drog hem till mig efter skolan och klädde ut oss och gick runt lite i svanesund. ahaha
(bilder kommer.) vid fem någon gång drog vi till gården var där ungefär till halv nio sen åkte vi hem till familjen olsson. där var pontus, rickard och marcus senare kom även simon.
Spelade wii, käka godis, kolla när dom spelade fifa 11, kolla film och hade det gött!!
somnade ganska sent, o det var trångt! jag vaknade först satte mig vid datorn en stund sen skulle william spela och då kollade jag på men fattade iiingenting. häh
Frukost och sen mer wii spel, måste säga att jag är rätt kass på det faktiskt asså..
Nu kom jag hem för en stund sen, vid tre är det träning + ledarträff. sen ska jag nog åka till min älskling. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar