Sidor

lördag 25 september 2010

hemma


Göteborg var riktigt chill, när vi kom till mormors lägenhet drog vi och kollade på torget nedanför och då hittade jag två jätte gosiga sockar, ljumskebyxor, ett par trosor o sportbh!
köpte kyckling o gick hem och hade det gott, käka och kollade på tv.
jag somnade runt tolv någon gång,
frukost och klara vid halv tio någon gång. då gick vi ner på torget för vi hade läst att det skulle vara en loppmarknad där men det luktade så j*vla äckligt så vi vände och gick direkt. HAHAH
åkte runt till lite olika små ställen, ganska segt och fanns inte så mycket. men fick iaf tag på tights och ett par shorts. (:

fick inte tag i så mycket, men det skiter jag i, för jag hade det trevligt med min mamma och det var det som räknades!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar