Sidor

torsdag 1 juli 2010

vädret!

hejhej !
vilken kanon fint väder det har varit idag, & och det har varit två kanon dagar ute på granvattnet med!
åkte dit vi fem någon gång igår , rodde ut ed båten, paddlade lite och badade, kollade på film och så fixade vi gubbarnas mat. Dom åkte vid tio kanske och då la vi barnen och sen bastade vi å badade lite.
Robert, jonas och simon hade kommit en stund innan, robert åkte hem för han skulle jobba med simon och jonas stannade till tolv typ.
somnade vi ett och en upp tio. Varit ute heeela dagen och solat, badat, metat och bara haft det otroligt gott! (:

hahahha, jag och josefin skulle ut och paddla en sväng men sen blev vi toa nödiga så vi paddlade fort som fan, då hade vi paddlat över hela sjön. satte oss och gjorde tvåan sen tväta vi oss i vattet. HAHA och så skulle vi sen göra något med (den vi åkte i) så det bra öste in vatten så fick vi ligag där och ta ut allt och sen paddla vidare hem då ar klockan över tre och josefin skulle hem vid tre (: lyckat.
& jag har bräännnnnnnt mig på ryggen (yyy)
bilder maybe kommmmer snart

1 kommentar:

  1. ERICA MIN ÄLSKLING<3
    jag saknar dig träffas någon dag?<3

    SvaraRadera