Sidor

lördag 31 juli 2010

robert mattias söderqvist


min bästavän!
jag älskar dig, du är så otroligt bra. aldrig i hela mitt liv har jag träffat en person som du. Helt otroligt du är kanon bra på alla sätt.
du kommer alltid med rätt ord när dom verkligen behövs & du vet alltid vad som är det bästa. tack för verkligen allt du har gjort.
Jag är ledsen att jag inte räcker till för dig som du gör för mig, eller att jag inte kan komma med dom kanon orden. eller att jag inte ens kan ge dig den tid, vänskap och verkligen allt som du förtjänar!
för att jag har förstört dig&mig.. det är inte det samma mellan oss som det var först och jag vet inte hur jag ska kunna ordna så att det ska kunna bli det men jag hoppas innerligt att det ska bli vi igen så som det var först !
jag älskar dig min bästavän, du är allt och lite till
italobrothers

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar