Sidor

fredag 30 juli 2010

my day

det har inte varit något bloggande idag, och det får jag ursäkta för. :)
jag har inte gjort så mycket, men det var fasligt vad dagen gått fort..
Jonas kom runt halv tolv, vi kollade lite one tree hill åt och gottade oss, sen så skulle vi spela spelet tjejsnack , ja fråga mig inte varför.. hahah
jag orkade inte spela mer för han tyckte det var tråkigt och han ledde, -.- sen gick vi till hemköp med chifen och handlade lite, gjorde mat och sen laddade vi ner twilight filmerna såg ettan & sen affären igen. tog med oss chifen och begick oss ner blev en vattenmelon (;
sen fort hem, skära upp den & sätta oss framför datan och se andra filmen av twilight.
den slutade nyss och nu ligger min utslagna hjälte här bakom mig och sover så gott! (:

när vi gick ner andra gången till affären så träffade jag alisa, hur förvånad som helst men mycket glad över att se henne, var som sagt inte igår. hon hade haft det bra i bosnien och så, roligt att höra! (:

grattis min älskade syster på 9:års dagen ännu en gång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar