Sidor

torsdag 29 juli 2010

godmorgon

sovit gott?
det har ja gjort brevid min kära josefin. fast det har varit ganska varmt! (:
men det brukar ju bli så när vi hamnar i samma säng, HETT!
igår gick vi en lååång promenad, sen gick vi hem till josefin och åt räkor! otroligtgott.
sen åkte vi upp till mig, gick ut en stund och träffade humhum, kul sådär.
när vi kom hem igen var vi så trötta att det bara blev lite klippning i mitt hår och färgade ögonfranarna en gång till, vi som skulle hunnit med lite annat, menmen :)

idag vaknade jag runt åtta, somnade, klockan blev nio och sen halv tio då jag slog upp ögonen än en gång. Josefin åkte runt tio tiden för att hon skulle säga hejdå till pojkarna Haron & Naser.
När hon hade gått då gick jag och fixade med lösnaglar, så nu har jag satt på dom & jag har fått målat ena handen nu återstår bara den andra! (;
o färgen jag målade med blev ju såklart rosa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar