Sidor

tisdag 27 juli 2010

bowling med älskling


jonas slutade på 296 poäng medans ...

det gick lite bättre för mig och jag hamnade på 362!


ÄLSKLING


någon har tråkigt i bussen , hah

<3>mycket trevlig dag som tillbringats med min älskling i svanesund, varekil, henån & stenungsund!
sov hos mig åkte sen till jonas, vidare till henån för att han skulle lägga om fingret, varekil en sväng igen sen hem till mig där vi hade några olika förslag för vad vi skulle göra, men tillslut blev det bowling & SLUTADE MED VINNST FÖR MIN DEL! ;)
kom hem för en stund sen, åt och nu har jag bloggat ikapp mig och nu ska vi snart gå och duscha sen väntar mig en kvarts massssage. eftersom den som vann skulle få det såååååå! :DDD
säger gonatt, så hörs vi i morgon (:
pusssss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar