Sidor

onsdag 16 juni 2010

today onsdaaaag

nu sitter jag här nere hos lilla niclas som kommit hem från skolan för en stund sen, och vi sitter och spelar samma låt hela tiden bara för att han vill det. haha en gång till, ah men en gång till då.
Nu behöver han snart inte säga att ja ska ta den jävla låten en gång till.
dage har avrit rätt lång faktiskt, pappa väkte mig jag hade ingen aning om va klokckan men kanske runt sju. vi skulle in till stenungsund lämna honom oh sen skulel vi vidare till mataffären. lite nya prylar, trsor & ansiktsstuffs (y)
kom hem och då gjorde jag inte så mycket, läste, var ute en stund och sen fixade jag mat. sallad med färskpotatis! hur jävla gott som helst asså. potatis grymt (L)
nu somnade nog niclas till denna låt också, hahajhaha
och jag ska gå upp ska snart åka iväg till jonas och passa hans lillebror (:
kommer hem sent ikv, bloggar nogdå.
kissssses

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar