Sidor

onsdag 23 juni 2010

TJINGELING

nu är jag otroligt trött..
igår åkte jag som sagt till jonas, vi hade det bara gött hela kvällen! kolla kniven mot strupen, massa avsnitt. det är allt ett bra programmmm det (:
när vi vaknade i morse käkade vi frukost. tanken var att vi skulle åka till hans mormor men hon skulle iväg så vi gick ut på en promenix till något ställe som jag inte minns vad det hette, sen hade vi otroligt jävla kul. dock säger jag inte vad vi gjorde men frågar ni snällt kanske jg berättar (; haha
sen så ville jag gå och bada så vi gick hem till jonas för att hämmmta kläder men då så hade deras mormor ringt så vi åkte dit. riktigt goa bullar , mmm!! kollade på tv och sen åkte vi hem , så då cyklade vi ner till svanviksbåthamn och badade. jag låg i och plaskade rätt länge faktiskt, och det var riktigt gottt!
chillade lite där sen cyklade vi hem, somnade till fotbollen. gick sedan upp till planen var där ett tag och sen hem igen. då kom min mamma och hämtade mig.
och jag gick och satte mig vid niclas data, men det cepa så jag tog pappas ist! (:

imorgon har jag inget planerat, gottdet!
jag är riktigt jävla sugen på att åka och shoppa men pengarna ska räcka i sommar så det är ite den smartaste idéeeen kanske! men sen när josefin kommer hem då får vi dra in någon dag!
för vi ska ha en klääänning ((((:
& snart kommer hon heeeeeeem (L)(L)(L)(L)(L)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar