Sidor

torsdag 17 juni 2010

TJAAAAA BLOGGEN!

bloggar lite dåligt men jag har faktiskt ingen lust att sitta vid datan ..
men gårdagen måste jag bara berätta om jag hde verkligen hur trevligt smo ehlst, kom hem till jonas och där var simon och lille oscar. gick ut opch sen så åkte simon, jag och jonas satt ute en stund och sen spelae vi lite fotboll med hans bror. HUR GO SOM HELST, min nya favorit!
sen så typ gick vi in och ut in och ut, kom fler barn som vi spelade med.
träffa robert och några en stund, jag var verkligensuper trött så vi gick hem och kollade på fotboll. kan faktiskt vara ganska kul att kolla på ibland,. mamma hämtade mig omkring halv elva, åkte till stenungsund moch hämtade pappa. Tog inte mer än fem minuter fråndet att han satte sig i bilen som jag bara blev så irriterd på honom! haha
idag har jag bara suttit ute i solen och slappat, det har verkligen varit gott, så nu har jag faktidkt fått lite färg med. tjötat hur mycket som helst om kameran har jag gjort för den delen med (; hihi
jo, fick trevligt bsök omkring två tiden, då kayne kom
satt och snackade om lägret som dom vait på och så. Sen kom vi på att ahn har skivit en låt om mig och så skulle han börja sjunga. hahahahhaa
i morgon får ni kanske höra lite av det, filmade nämligen fast bara runt om våga inte filma han. xd
fixade till en ny navelpiercing också, kommer bild i morgon!
NU SKA JAG drA OCH KOLLA PÅFOTBOLL, b-laget och se ska jag och jonas gå hela 8 kilometer, ritkigt trevligt!
pussh o hej så länge (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar