Sidor

måndag 14 juni 2010

jävla måndag


lång låång dag!
tillbringat den med jonas, vi har allt haft trevligt.
när han hade dragit på träning vid typ fem satte jag igång och städade hela huset!
riktigt jobbigt, men gjorde päronen glada så det var det vääärt. Nu är jag super duper sugen på att ha en systemkamera coh det ska jag kämpa för att vi ska inhandla (: höhöh
plus en bike med! (y)
sen vill jag då ha en hel del andra massa saker men det får bli ''heta grejen'' just nu.
snart ska jag nog gå och äta något, men jag vet inte vad och jag tycker att det alltid är lika svårt att bestämma sig när det gäller den saken -.-
förresten gjorde jag en ritkigt go havregryns gröt i morse, har jag aldrig gjort förut. fast det blev kanske lite mycket för bara mig och jonas, men vaffffasiken! :)
i morgon hoppas jag på att det blir en mycket bättre dag, syftar på vädret och så och sen att jag hittar på något att göra med för kanske trist att bara sitta här! så det får blöi min uppgift.
Nu ska jag dra och skriva mej ett mail till min älskling, saknar henne oerhört!!!!

& JAG NÄSTAN ÄTER UPP MIN MOBIL VAD DAMP JAG FÅR PÅ DEN NÄR ORDEN BLIR FEL! och att jag försökte ladda ner ett prograaaaam förut men det gick inte heller för ag fatta ju inte. HAH jag är så sämst men det är långt ifrån kul!!!!!!!
MONGOOO!
¨
och nu när jag snart dampat fördigt vill jag passa på att upplysa er om att snart fyller alexander andersson år, världens bästa! om bara sju dagar blir han lite tuffare fast inte i närheten av mig (;
ALEX ÄR BRAAA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar