Sidor

måndag 28 juni 2010

GRATTIS BROR

hemma från stenungsund nu, hittade två behååer och en typ blus eller vad det va.. haha
Vi solade i solariumet en halvtimma med, ganska onödigt men jävligt gött!
nu har jag precis ätit klart, pappa hade grillat GOTT.
mamma och jessica gör tårta för idag fyller nämligen min bror hela 20 år! GRATTIS ÄLSKADE BROR! (L)

sov på balkongen inatt hos josefin ju, det var hur gött som helllllst och somnade efter tolv (a) haha
sen så vaknade jag mitt i natten vid typ fyra och var vaken i kanske en timma, och sen somnade jag och vi vaknade nio fast klockan hade vi ställt på åtta, FÖRSEEENAAADE!!!!
upp och göra oss i ordning sen till färgan, vänta å bussen i en evighet sen iväg (y)

funderarpå om ag ska dra med mamma och träna sen, visst är de behövligt men jag ha.r inte direkt någon ork till det faktiskt, hahaah men iof hade det varit gott, kanske tar en springtur? mahaha vi får seeee!!!!!
sen efter jonas match ska jag med honom hem och sooova dä, great (y)
efter gårdagen med vagtenskidorna har jag riktigt ont på massor av ställen i kroppen, men kul hade jag! (:
ahha KÖÖÖSSSSSS'
mycket slarvigt inlägg men så får det bli xd

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar