Sidor

måndag 21 juni 2010


ett trevligt kort på min maaarcusssss jm ((:

louise, det var en nikon mer vet jag inte (: haha bilder kommer nog, när det går bättre för mig här i bloggen!!
datan är fortfarande oajj, men pappa skulle kolla med några kills på hans jobb och se om han kunde fixa det, så ska tjöta på honom att det blir av nu! :))

igår när jag och jennie skulle gå en promead så orkade vi inet det så jennie kom med ideeeeeen att vi skulle rulla upp moppen till vägen och åka en sväng, gjorde vi och jag hölll på att garva ihjäl med mig! HHHAHA vi var såå tysta men faktiskt hörde ingen oss (inte vad vi vet iaf) höhö!
MINDAG: har varit fuking otroligt bra
tillbringa den med jennie hjärtat! vi sov i stugan, gick upp typ kvart i elva då drog vi in och käkade frukost och så fixade vi i ordning oss, på med kläder och stuffs sen hämtade tuffaste mamma laila oss och vui drog in till frölunda!! gick runt och kollade rätt länge & hittade massa fint :) otroligt nöjd, ska se om jag kan fixa så att ni får bilder i morgon maybe. sen så körde dom hem mig, jag gck utoch fotade lite och så sen rensa typ i min gaderob så jag får plats med dom mya kläderna och jessica fick knökat ner lite till i hennes. haha
tack jennie för en underbar dag, har haft otroligt roltigt!
JAG ÄLSKAR DIG

1 kommentar:

  1. älskling dagen har vart grym även igår att du kunde hålla tyst med ditt garv asså:D haha men aja vi är bäst med moppar kläder o allt som går ja älskar dig mest älskling <3333333333333

    SvaraRadera