Sidor

tisdag 1 juni 2010

dagens



tjena hallåå! :)
hoppas alla haft en riktigt bra dag, det har la kanske inte jag haft eller jo till och från faktiskt. Men några utskällningar har man la delat ut. hahah
I liebigs ämnen har jag kvar mina betyg, men i ett har jag faktiskt höjt mig, hur sjönt som helst att få höra det! :)
& i idrotten har jag kvar mitt vg! (y)

dagens bejb: allaaaa
dagens retsticka: jag kanske, haha kasta vatten på massa (men fick igen av fritte&jennie) höhö
dagens roligaste: mitt tuggummid hoppa ut när jag var förvånad , HAHHAHA
dagens goaste: lillebrooooooor :d
dagens segaste: kolla i hfågelholkar -.-
dagens dummmmaste: måste nog vara emil frinell : brud med silikon tuttar - fan vad dom kommer bli hängiga! GAAH
JAG TYCKER INTE OM SKOG, FÅGLAR OCH HOLKAR!
gud vad jag blev rädd när vi kolla i holkar förut idag, en fågel ''lät'' åt mig och jag hoppade ner för stegen. hahhaa
Sen va det en som flög upp när jag skulle kolla med. en liten fundering på att dom kanske inte gillar mig. men inga ledsna miner för det eftersom jag inte är en fågel diggare så är det lugnt! ;)

grattis till emil och daniel som blir hela 16 år! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar