Sidor

fredag 28 maj 2010

snack


skolavslutningen 2009, jm, fritte, marcus & anton!

Nu äntligen är kartografi provet avklarat, och jag tror faktiskt att det gick ganska bra för mig!
nu har jag bara filmanalysen i svenskan att för klart, känns som jag snackat mycket om den men ändå blir den aldrig klar. haha , jag är ganska lat när det gäller skolan.
Som igår när vi hade fysik vem somnar på lektionen då? Jo, det var ju då lilla jag + att mamma kom till skolan då. haha Men jag sov iaf riktigt gott och det behövde jag för jag var jätttteeee trött verkligen.
Slutade tidigt idag, det är alltid lika underbart att sluta tidigt eller vad säger ni?
Fick reda på resultatet på engelska provet som vi gjorde förra veckan och jag fick g+ , inte alls nöjd men skit samma jag är skoltrött och pallar verligen inte att plugga så nu inget mer i skolan för dom sätter betygen snart och sen hela sommarlovet på mig med, men ingen pluggning. såå härligt!
Fast där kom jag på en grej, att jag ska ju gå på sommarskola i tre veckor -.-
MEN IAF SÅ ÄR DET INTE LÅNGT KVAR TILL SOMMARLOOOVET!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar