Sidor

tisdag 25 maj 2010

rubrik


vilket spinning pass, det var inte det att det var jobbigt utan jag var så in i bomben trött och minutrarna segade verkligen fram, men nu efterår känns det riktigt härligt faktiskt!
När jag satt där på cykeln kom jag på att jag ska aldrig mer ta en cigg och jag ska börja äta nyttigt inte en masso onödig mat och sluta med godis och sån skit, (försöka iaf) haha
Inte så säker på att det kommer gå så bra men vaffan, sommarkroppen här kommer jag :)
´
Jag måste egentligen plugga nu, för på fredag är det stooooooort kartografi prov å det går la inte jätte bra för mig med det och sen har vi även svenska filmanalysen som jag bara har glömmmmt bort och verkligen inte orkar göra -.- Saken jag skulle komma fram till var att jag är för trött för att ens plugga lite grannnnnnaaaa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar