Sidor

onsdag 26 maj 2010

mycket trevlig dag med jenniepennie


nya navelpiercingen

blus, eller vaffan det är & ballerina

tuffingskorna, gratis (h)


jag älskar denna snygging!
vilken otroligt trevlig dag, jennie kom till mig vid åtta -.- vi började kolla bussar in till göteborg men vi tyckte det blev så krångligt så vi kolla ist bussar till uddevalla!
Bussen - första bussen var helt okej men andra verkligen inte. massor med folk. hahaha
väl framme drog vi in i massa affärer, vi hitta två par skor (likadannnnnnaaa) som vi skulle köpa och när vi kommer fram till kassan så tar hon bara betalt för ett av paren vilket var dom billigaste och vi får alltså dom andra helt gratis. Snacka om lyckat?
kollade runt massa mer, hittade det på bilderna plus gråa myssssssisssar & en annan typ klänning. käka pannkiiisar och såg en riktig snygging! :o haha
jennies farmor kom och och hämtade oss, och när jag kom hem var det bara till att sätta igång och städa som jag sa i tidigare inlägg :)
PUSSPÅMINJENNIE, jag älskar dig massor! och vi e tuffa med alla våra likadanna grejjer :d

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar