Sidor

söndag 30 maj 2010

LÖRDAG


mitt rum

sängen mitt i rummet, haha

någon somna i bilen påväg hem.
jag och josefin satte oss´också frammmmför dessa killar och lyssnade när dom spelade, riktigt duktiga faktiskt!
Vi gick upp och gjorde oss i ordning sen åkte vi och hämtade två hundar och vidare till kungsbacka, Där vi tillbringade helaa dagen.
Det var jjääätte kallt och blåste masssor! i början tyckte jag att det var ganska kul men sen blev det faktiskt ganska lång tråkigt för min del. mahhaa
Vi bara åt och åt och åt, gott var det ju i och för sig men ändå (;
Vi åkte hem vid 20 i sex, då vi skulle åka och hämta shafi med, sen heem & då var jag gott trött faktiskt. men jag kolla datan lite och sen kom robert och jonas som skulle se på sverige- bosnien här. SVERIGE SVERIGE SVERIGE <3!>alisa är ju inte så glad (; haaha
Vi gjorde inte så mycket sen efter matchen kolla lite tv och så, sen åkte robert och hämtade josefin och så. Sen skulle dom iväg och jag och josefin började ... Men vi orkade inte med det så vi kolla en film och bråkade ist. haha + att vi ändrat i mitt rum? ,eller ja xd
Senare kom robert och jonas tbx, jonas somna i min säng och vi satt och kollade på youtube (y)
När dom åkt hem gick vi och lade oss i min säng, somnade nästan direkt!

killarna som sjöööng (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar