Sidor

söndag 30 maj 2010

ja men faktiskt

mitt rum ser ut som helvete, hahaen
Men jag tycker ändå om det, jag vet inte det känns som en ö. Alltså att min säng är själva ön! :D
ahahha fasiken vad jag är jättettttöntig!

kom hem för en stund sen, åkte med min morbror ner till cateva för att äta, tog en kycklingsallad och det var otroligt gott! lite störande att peter mupp satt där och frågade vad jag hade gjort exakt varje dag i veckan, vart min bror var och berätta om några hundar, jag var la sådär pepp på att svara men. haha
Vi cyklade eller jag cyklade. Men då blev det ett jävla liv på peter att man inte fick cykla på den vägen och att det va någon som kunde anmäla mig och allt var nu det var, men jag cyklade bara iväg så där lite lungt. haha
jag är ju trottsallt en tuffing!
vi gick och köpte mjukglass på godisaffären och jag tyckte inte att den var sådär toppen gooo faktiskt, ganska äcklig var som typ grädde och skummm blö konstigkonsistens eller vad ordet nu heter ;p

Nu sitter jag här på min ö och kollar runt i mitt rum, ska nog sätta på lite musik och rensa lite grejer, för jag har bestämmmmt mig för att mitt skrivbord ska bort men hur ja det är fan frågan. Kanske skruvar ner det själv om ingen hjälper till, för det ska ut innan veckan har gått!
Sen vill jag måla om också, jag och josefin skulle gjort det igår men det blev inte så (: haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar