Sidor

söndag 23 maj 2010

gårdagen

godmorgon bloggen!
vilken sämst dag jag hade igår, eller den började ju iaf bra men..
ahja. bestämmmmde mig för att åka till robert vid klockan tolv, satt ute och snackade lite VILKET JÄVLA VÄDER, 32 grader tror hag vi kom framtill :o jag började dock må ganska illa och blev äcklad utav mat. Så snäll som robert är skulle han läsa upp mat rätter ur tidningar och hålla på -.-' tillslut visade han mig en banan och då började jag storgrina. HAHA
spelade lite kort och jag måste säga att det iaf car min dag med tur i kort spel, för jag vann nästan hela tiden! stoolt* (H)
la oss på soffan , jag somnade och han kolla hockey, Vid tre mådde jag så illa att jag fick gå in och spy gick och la mig i soffan igen en stund och sen gick vi och kollade match på stala. Satt där en stund men sen fick jag be mamma att åka hem för jag mådde riktigt illa igen .. väl hemma så fick jag gå och lägga mig och om och om igen spyyyy ... Kanon kul att ligga inne på sitt rum när man skulle ha kalas (y) men det fick gå.
på kvällen så fick jag feber också, så jag gick och la mig.
Nu är jag ganska trött här, fast hur jag kan vara det kan jag inte förstå själv för jag vila och sov igår, och hela natten men fortfarande trötter (:
Idag måste jag verkligen plugga super mycket, jag och jennie gör en filmanaly tillsammans men den går allt annat än frammmåt och det är nog samma med min kartografi. förra veckan bytte jag och josefine lite länder så nu blir det att plugga på lite annat också..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar