Sidor

fredag 30 april 2010

strunt



jag som tyckte om denna veckan så mycket och nu är den slut, tiden går verkligen fort veckorna bara springer iväg! :o

Och nästa vecka ja då konfimerar jag mig + att min lilla älskling fyller år samma dag! sen åker mina föräldrar till Rhodoss! (:
jag älskar verkligen helg, tanken på att bara kunna sova hur länge man vill även fast jag inte gör det, men ändå det är riktigt gott. slippa skolan för några dagar för jag är inte ett stort fan av skolan precis... Nu har vi prov på min födelsedag också, engelskaaaaa! (y)
mycket i skolan nu, men det ska vi allt klara bara till att bita ihop! (;

eftersom några av våra lärarae är med niorna i polen så har vi inte riktigt haft dom riktiga lektionerna och det har varit bra för då kan man bara slappa nästan eller jobba med något annat som är viktigare (y). Så idag hade vi ingen bild utan jag satt och jobbade vid datan i lite mer än två hela timmar.. Bara satt där, men jag tycker inte att jag lärde mig särskillt mycket. Jag måste nog vara trög .. ah så kan det ju vara! (;

Slutade hur som helst tidigt idag, 20 över tolv, UNDERBAAART!
Så jag och josefin gick hem till mig gjorde oss ett glas oboy och så kollade vi klart på en film. sen gick hon hem och jag kollade på en till film!
Nu har jag precis blivit klar med kartografin, det är underbart eftersom den skulle vara inne idag men jag hade inte en tanke på att göra den när jag ändå satt vid datan i två timmar.? lite sådär osmart kanske, men man kan ju inte tänka på allt! (; höhö

kössss och smeeek, vilken lek!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar