Sidor

lördag 17 april 2010

min dag

hjärta på 121 låten (L)
jag kan ju inte påstå att jag fått mycket gjort idag..
spinningen, datan, segat gjort något jävla test med helt fuckade frågor (återkommer) och sen åkte vi till granvattnet för att lämna jessica hon skulle leka med sin kusin. Dom var inte hemma då för tilldället så vi fick vänta ett tag och medans vi gjorde Kursivdet så tog jag och jessica en massa bilder, jaa verkligen massa var det! sen kom dom hem och det blev mat, så var det inte egentligen tänkt men ja.
det var kallt också och jag ville åka hem men nej så ska vi vidare till krille och annelie och där blev dom ju sittandes en stund och jag tjocka mig med cider, daim och guld nougat! mm.. haha

hemma äntligen och lyssnar på min 121 låt! (h)
nästa inlägg, biiildernaaaaa!
måste bara redigera o så :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar