Sidor

fredag 23 april 2010


hej och håå!

nu var det ett tag sen jag skrev ber om ursäkt för det. (;

igår: skolan, sen hem och försöka plugga som ni vet så blev det ju inget med det blev sittandes framför datan ist. Jag och alisa skulle sen gå på spinningen men ist så gick vi och köpte bulle och sen gick vi ner till stranden. där var theo och han retade vi och störde lite. haha
det var riktigt roligt men ganska taskigt. han hade stått där i tre timmar och när vi kommer ner så var det bra fiske grej eller något men så påstår han att vi skrämmde bort alla fiskarna. men, vi hoppade ju, gapade och kastade bullar i vattnet bara?
höhö, Han blev super sur och gick hem. Vi med efter ett tag. gaah


idag: skolan seg men den gick rätt fort. Gick hem på långrasten och kollade på film med josefin. wallander - arvet! Tbx till skolan, ha syslöjd fjantade oss mest och sen gick vi hem. Jag och mamma åkte in till uddevalla skulle kolla konfa klänning men nej jag hittade ingen denna gången heller.. bara tilll att kolla vidare! Sälja fika i skolan för någon kör och sen gick hem.
nu sitter jag här i sängen, josefin har precis kommit och vi ska kolla klart på filmen.
hon ska sova här inatt och imorgon åker vi tidigt på konfa läger.
PUSSSHEJ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar