Sidor

måndag 1 mars 2010

YOU KNOW! , min kompis häger är fett cool (:
idag var det skolan efter ett härligt lov, det var inte den minsta kul..
Men iaf vi hade lektion efter lektion och sedan drog jag med josefin hem och vi lagade värdsta goaaaa maten! klyftpotatis, kyckling, sallad och en egen påhittad kallsås, MUMMMMS!
sedan gjorde dvi inte speciellt mycket, satt vid datan och muppade oss. ;DD
höhöh , nu har jag kommit hem och sitter och förbereder mig för jag och alisa ska ut och springa, förbredelsen är en chipspåse! :D ahha JAG ÄR SÅÅ BRA!
jag vet inte hur jag ska orka springa, det var åra tal sen jag sprang och min kondition den är under noll! alltså inte bra. (y)
men jag måste ju börja någonstans, jobba upp konditionen och kanske få en någorlunda snygg kropp till sommaren! ((:
pusshejjj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar