Sidor

torsdag 25 mars 2010

torsdag, vilken dag



Våra snygga kläder som vi har när vi är ute och grejar o så! (:
OTROLIGT KUL DAG! vi var ute i övningshuset hela dagen, fint väder och mycket kul!
vi hade rökmaskerna på oss eller vad dom nu heter (kort minne) var inne i huset och skulle leta efter dunkar, eftersom jag är så jävla mörkrädd så gick det inte alls bra jag fick ha lampa och bara gå igenom. Det är jag väldigt arg på mig själv för, menmen..
sedan skulle vi gå in igen med en kompis och slangen! Och öva lite på att dra ut personen och som tur var gick ju det mycket bättre..
LUNCH; hamburgare & pommmmes! mmh. rap=tack på japanska! HAAHHAHA
feter lunchen var det dags för att fylla skum i heeela huset. Vi gjorde det och det var heemska mycket skum ;O , sedan fick vi leka lite läskigt eftersom när man långt under det så kunde man nästan inte andas och så såg man ingenting så lite krångel med att komma ut.
PRAONON PÅ BRANDSTATIONEN HAR VARIT DEN ROLIGASTE PRAON JAG HAR GJORT, LÄRT MIG MASSA OCH HAFT KUL! :D

1 kommentar: