Sidor

onsdag 31 mars 2010

piercingar

bilden blev ju jätte konstig (höger) och man ser inte så bra.. synd! men ja iaf så är detta mina piercingar! jag tycker bäst om den piercingen till höger, det var den jag fick när jag tog hålet men jag gillar den bäst för att den är längre än dom andra och vissa av dom kan göra ont av men det gör inte den, enkel,bra & fin!


dom andra är också fina, hade en med hängsmycke med det ramlade av..
det gillars inte, men får skaffa en ny,
inte mer med det!
vilken tycker du var finast? (:

3 kommentarer:

  1. Den du har nu är finast tycker ja :) men dom 2 längst ner är ochså fina :) annars är alla fina på din lilla bruna mage :) ;)
    Bästavän ! <3 / robert

    SvaraRadera
  2. yeah :)
    du är sjukt snygg babe :)
    och jag ska köpa en till dig för jag håller de jag lovat :)
    ochnär jag får ta ska du med ! :)
    de är fan snart :)
    pussssss love you ! <3

    SvaraRadera
  3. den som sitter till höger :D <3

    SvaraRadera