Sidor

måndag 15 mars 2010

kort och gott om veckan*

jaha, det har varit en ganska slapp vecka och den har gått ritkigt fort!
prov och stuffs ganska hårt i skolan, fick tbx fysik proven och jag fick g.
Ganska nöjd eftersom att jag inte har pluggat på det (y)
Lite missnöjd med att jag inte tränade mer, men det kommer det kommer ;)
sommar maaagen ska jag ha!!! det bara e såå! :DD

Idag, måndag
vi hade studiedag så jag sov hos min lilla josefin! Vi käkade kyckling och sen gick vi och kollade på one tree hill. Måste säga att det alltid är lika kul att kolla film med jsoefin för hon somnar ju aldrig eller så! (; höhö
Vaknade i morse, gick och köpte bröd och sen käka vi frukort i soffan och kollade på one tree hill som vi gjort heeela dagen! det är grymt bra, snart färdig med box sex!!
Men vi har också hinnit med en hel del annat t.ex färgat mitt hår ABSOLUT INTE NÖJD!! men tack ändå josefin (: , fotbad,fila, måla naglarna, ånga ansiktet. man kan säga tat det var en sköta-om-oss-själva-dag!
RITKIGT UNDERBART!
nu ska jag snart gå ochh plugga lite samhällskunskap, har prov på fredag! och detta ska jag fanimej få bra på! (;
pussshej längeee

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar