Sidor

fredag 19 mars 2010

fredag, josefine (L)


frlåt kanske man ska säga för att jag har varit så dålig på att uppdatera nu!
Men ah, fredag idag alltid trevligt med helg. Åkte med josefine efter skolan och man kan la inte direkt säga att någon stund med henne är den andra lika och låååångt ifrån normal! men kul hade vi. Sedan åkte vi hem till mig en snabbis och sen bort till gården! TÅRTBAKAR TÄVLING.
Men när vi kom dit och skulle ha våra ingredienser så säger hon att hon tappat våran lapp och inte hade köpt (y) , vi fick vänta men sedan åkte dom ner och handlade till oss. Tog sin lilla tid att göra tårtan kan man la säga, den blev inte fullt luckad men helt okej!
Vi hade ju lovat våran kära fycik/mattelärare firouz att vi skulle komma med en bit tårta till honom så vi gick ner och gjorde det jag, jsoefine, matilda och theo!
sen skulle theo hem och ingen av hans föräldrar kunde hämta honom så jag och josefine följde honom och sen skulle ju då vi gå hem och det var möörkt och mörkrädd som jag e så ja..
Det fick bli ett samtal till min absolut bästavän robert som kom och hämtade oss. TACK!!
Ssen fick han även gå med oss hem till mig, haha
Puss på dagen . porr och kissse, JOSEFINE (L)

1 kommentar:

  1. Josefine Jakobson20 mars 2010 kl. 04:10

    HaHAHAHahaha DAGEN (L)
    och duuu din mespropp griiinar för liite mörker ;DDD
    PUSS PÅ DG TJEJEN.
    i love you <3

    SvaraRadera