Sidor

onsdag 10 mars 2010

DAAAAAAGEEEEEENSS!

DAGENS KLÄDSEL; lacktights, linne och tjocktröja!
DAGENS TRÅKIGASTE; jag veth intäää
PERSON SOM GJORDE MIN DAG; irvinaa, josefine, jsoefin, jan albert!
DAGENS NYHET; MIN KLASS ÄR BÄST!! 8b
BABE; josefin christensson
DAGENS MUPP; jan albert. HAH
DAGENS TRÅKIGASTE SKÄMT; JAN ALBERTS ALLA SKÄMT!
DAGENS ROLIGASTE; hemkunskapen gömmde vi testet vi skulle ha för anders och sa att där dom låg var det verkligen kallt, och att det bränndes när han var så långt ifrån dom som möjligt typ-. HAH och sen tyskan den där efterblivna vikarien jan albert som kastade en krita i väggen och ah herregud!
DAGENS GREJ; tvåå glassar på gården, josefine ;)

som sagt jan albert nämns en hel del, vikarien föe dagens tyska lektion och det var absolut den roligaste lektionen på länge! Och hemkunskapen, haha vi fick gåååå för att han inte hittade dom. DUNDER BRA så då gick jag och josefin hem till mig och kollade på one tree hill. :)
snart ska jag börja plugga prov i morgon, GREAT jag kan det inte (y)
& sen ska jag och josefin träna spinning/bodypump, vi får la se hur det går. höhöh
ppusss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar