Sidor

lördag 27 februari 2010

nu är lovet snart slut.. :(
det har gått fasligt fort, tyvärr!!
Idag har jag varit borta och kollat på myckleby cup. Tjejerna vannn, as gryyyymt.
Härligt med en vinnnnst på snyggingen irvinas födelsedag också! (:
det gick ju tyvärr inte s¨bra för killarna, dom hade två lag och för niclas lag vet jag inte hur det gick men för rickards lag så gick det ganska bra, tror det blev en tredje plats? (:
Ikväll har jag inget planerat, nlir nog att bara sitta framför datan.. seeeeegt!
i morgon ska jag till kyrkan också fast jag vet inte vilken tid det är (y) haha
Sedan skulle jag och josefin ut och gå! härligt det va ett tag sen nu. måste röra på mig eftersom jag inte tränar något :)
Jag skulle behöva plugga ohc färga mitt hår också, meen.. plugga det är ju så fruktansvärt tråkigt och färga håret får vi se hur vi gör med det tror dock det blir nästa helg eller någon dag i veckan ist! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar